loading...

دانستنی ها درباره فیلم و سریال

در این نوشته می خواهیم شما را با 7 فیلم سینمایی خنده دار ایرانی آشنا کنیم. با خواندن این مقاله با بازیگران و خلاصه هر داستان آشنا خواهید شد. اسامی این فیلم ها عبارتند از : فیلم سینمایی تخته گاز- هیولا

در این نوشته می خواهیم شما را با 7 فیلم سینمایی خنده دار ایرانی آشنا کنیم. با خواندن این مقاله با بازیگران و خلاصه هر داستان آشنا خواهید شد. اسامی این فیلم ها عبارتند از : فیلم سینمایی تخته گاز- هیولا - تگزاس - سال های دور از خانه - مارموز - کلمبوس و نهنگ آبی .

 Related image

 1- فیلم سینمایی خنده دار تخته گاز

  تخته گاز فیلمی کمدی محصول سال ۱۳۹۷ کشور ایران است. کارگردانی این فیلم بر عهده محمد آهنگرانی بوده و بازیگرانی چون سام درخشانی، کامبیز دیرباز، الهام حمیدی، لیلا اوتادی، رز رضوی، بیژن بنفشه خواه، پرستو صالحی، نیما شاهرخ شاهی، نفیسه روشن و داریوش فرهنگ در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سلیمان قطار خنده را به قصد اثبات مرد بودنش در خانواده و جامعه تخته گاز می‌راند چرا که به هزار و یک دلیل زیر سؤال قرار گرفته شده و خود او نیز به این امر واقف شده و درصدد رفع نواقص خود برآمده است و در این مابین فضای شاد و مفرحی را برای مخاطبین به ارمغان می‌آورد و در این مسیر فراز و نشیب‌هایی را پشت سر می گذاردو در ایستگاه‌های مختلف خنده توقفی می‌کند. 

فیلم سینمایی تخته گاز - فیلم سینمایی خنده دار

2- فیلم سینمایی خنده دار هیولا

هیولا مجموعه‌ای نمایشی به کارگردانی مهران مدیری، تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی و مهران مدیری و نویسندگی امیر برادران است. طراح و سرپرست فیلمنامه این سریال، پیمان قاسم‌خانی است. فیلم‌برداری این مجموعه از ۱۷ آذر ۱۳۹۷ آغاز گردید. پخش این سریال از تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ به صورت هفتگی (دوشنبه‌ها) از طریق مراکز عرضه فیلم سراسر ایران انجام می‌شود. هیولا هفتمین همکاری مهران مدیری و پیمان قاسم‌خانی بعد از سریال‌هایی همچون پاورچین، نقطه‌چین، شب‌های برره، باغ مظفر، گنج مظفر، مرد هزارچهره می‌باشد.

هوشنگ معلم ساده و با شرافتی که به زندگی خود قانع است و چشم‌داشت زیادی به مال دنیا ندارد، اما ناخواسته در مسیری قرار می‌گیرد که زندگی اش تغییر می‌کند و وارد جریان اختلاس و کلاهبرداری می‌شود. او به شکل غیرمنتظره‌ای صاحب مال و منال و ثروت بادآورده‌ای شده و از شخصیت قبلی خود فاصله می‌گیرد. داستان در چند دوره زمانی از قاجار تا به امروز روایت می‌شود.

موضوع سریال هیولا دربارهٔ خانواده‌ای است که از زمان احمدشاه تا حالا می‌خواهند شریف باشند و شریف بمانند. درست مثل نام خانوادگی شان و اسم کوچه ای که در آن زندگی می‌کنند: «شرافت».

اما انگار شریف ماندن این روزها خیلی سخت شده‌است. نه تنها به‌دلیل مشکلات اقتصادی، بلکه به‌دلیل پیدا شدن نسل جدیدی از شرافت که از پدر به جای شریف بودن، آسایش و رفاه می‌خواهند. نسل دههٔ هشتاد و از آن معترض‌تر دههٔ نود. این سریال داستانی سیاسی دارد.

فیلم سینمایی هیولا - فیلم سینمایی خنده دار

3- فیلم سینمایی خنده دار کلمبوس

کلمبوس فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی هاتف علیمردانی ساختهٔ سال ۱۳۹۷ است.

این فیلم در تاریخ ۱۴ آذر ۱۳۹۷ در سینماهای ایران اکران شده‌است.

خانواده‌ای که قصد مهاجرت به آمریکا را دارند و چندین سال در انتظار اقامت در این کشور هستند که یکی از اعضای فامیل قرار است برایشان این کار را انجام دهد با تغییر رییس جمهور و تصویب قانون جدید منع مهاجرت ایرانی‌ها درگیر مشکلاتی می‌شوند...این فیلم مشکلات مهاجرت از ایران به کشورهای غربی را به نمایش می‌کشد..

 فیلم سینمایی کلمبوس - فیلم سینمایی خنده دار

 4- فیلم سینمایی خنده دار تگزاس

 تگزاس فیلمی به کارگردانی مسعود اطیابی، تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان و نویسندگی بابک کایدان و میثم کایدان محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ در سینماهای ایران اکران شده‌است. در تگزاس بازیگرانی چون سام درخشانی در نقش ( ساسان )، پژمان جمشیدی ( بهرام ) ، حمید فرخ‌نژاد ( دایی هوشنگ ) ، گابریلا پتری ( آلیس ) ، توگان تی شی را ( هانیکو ) ، آدریانو تولوزا ( کارلوس ) ، تی آگو متوس ( نوچه کارلوس ) ، فرانسین لیما ( گنده بک ) ، لی بوم بوم ( لارا ) ، موحد شادرو ( دوست بهرام ) به ایفای نقش پرداخته اند . دنباله این فیلم با نام دانلود فیلم تگزاس ۲ در سال ۱۳۹۸ اکران شده شده‌است. تگزاس به یکی از پر فروش لود سریال هیولا

 

داستان فیلم تگزاس، دو دوست به نام بهرام (پژمان جمشیدی) و ساسان (سام درخشانی) است. ساسان در برزیل زندگی کرده و بهرام نیز می‌خواهد مقیم برزیل شود. اما در این مسیر ماجراهای هیجان انگیزی برای آن‌ها رخ می‌دهد...

فیلم سینمایی تگزاس - فیلم سینمایی خنده دار

5- فیلم سینمایی خنده دار سال های دور از خانه

سال‌های دور از خانه سریالی کمدی محصول سال ۱۳۹۸ کشور ایران است. کارگردانی آن بر عهده مجید صالحی بوده و بازیگرانی چون احمد مهرانفر، هادی کاظمی، آزیتا حاجیان، احسان کریمی، گیتی قاسمی، حدیث میرامینی، ملیسا ذاکری، مهرناز بیات، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی و خسرو احمدی در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان این مجموعه طنز ۱۵۱۲ روز پس از اتفاقات سریال شاهگوش است. یکی از شخصیت‌های سریال شاهگوش، سرباز خنجری (با بازی احمد مهران‌فر) بود که از شمال به تهران آمده بود و در کلانتری ۱۰۰ ملت مشغول به گذراندن خدمت سربازی خودش بود. یکی از متهمینی که به کلانتری آورده شد خانم جوانی به نام الیزابت بود که یک سگ به نام لوسی داشت. خنجری عاشق الیزابت می‌شود و در زمانی که می‌فهمد سگ الیزابت توقیف شده‌است، یک سگ را اشتباهاً به جای لوسی برمی‌دارد و به الیزابت می‌دهد. الیزابت که می‌فهمد سگ مال او نیست، برای ناراحت نشدن خنجری به بهانه پارک کردن خودرویش از پارک خارج می‌شود و حالا ۱۵۱۲ روز از آن روز می‌گذرد و هنوز الیزابت برنگشته است. اما خنجری همچنان به دنبال الیزابت است که روزی او را یافته و با او ازدواج کند اما در این مدت که در تهران به دنبال الیزابت است روزگار سختی را می‌گذراند و شب‌ها شهربازی می‌خوابد تا اینکه گویی ستاره اقبال او نمایان می‌شود و…

فیلم ‫سالهای دور از خانه - فیلم سینمایی خنده دار‬‎

 6- فیلم سینمایی خنده دار مارموز

ظاهر یک فیلم کمدی است اما دریغ از آن که یک لبخند روی لب‌های شما بنشاند. ظاهر یک فیلم سیاسی است اما دریغ از آنکه ذره‌ای متعرض ماهیت سیاست شده باشد. ظاهر اجتماعی است اما هیچ چیزی از اجتماع را در آن نمی‌بینیم الا همان چیزهای سطحی که ۲۴ ساعت در تاکسی و فضای مجازی و روزنامه‌ها و ... می‌شنویم آن‌هم از نوع سطحی و متنزلش.

داستان فیلم در دربارهٔ مردی به نام قدرت (حامد بهداد) است که طی عملی خودسرانه به قهرمان شهر تبدیل می‌شود. او که سودای رسیدن به قدرت و سخنرانی در مجلس را دارد، با اتفاقات گوناگونی مواجه می‌شود که سرنوشت او را تغییر می‌دهد.

‫فیلم سینمایی مارموز - فیلم سینمایی خنده دار‬‎

7- فیلم سینمایی خنده دار نهنگ آبی

 
 نهنگ آبی عنوان مجموعهٔ نمایش خانگی به کارگردانی فریدون جیرانی، نویسندگی بهرام توکلی و تهیه کنندگی سعید ملکان محصول سال ۱۳۹۷ است. این مجموعه به سبک اجتماعی-معمایی، در فضایی ماجراجویانه به زبان فارسی و محصول ایران است؛ پخش این سریال از ۹ بهمن ماه ۱۳۹۷ آغاز شده و ۲ مهر ماه ۱۳۹۸ به پایان رسید. نهنگ آبی در ۳۰ قسمت به صورت هفتگی (هر سه شنبه) پخش شد. علاوه بر سعید ملکان، شرکت‌های هنر اول و فیلیمو نیز از سرمایه گذاران این مجموعه هستند.نام این مجموعه از چالش نهنگ آبی برگرفته شده‌است. تصویربرداری سریال در ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ آغاز شده و در ۶ تیر ماه ۱۳۹۸ به پایان رسید.
  

آرمین (ساعد سهیلی) جوانی ۲۵ ساله و دانشجوی تیزهوش کامپیوتر؛ توان برقراری ارتباط با آدم‌ها را ندارد و بیشتر وقت خود را با سایت کتابخوانی‌اش که خودش ساخته می‌گذارند. پدرش (مجید مظفری) مبتلا به بیماری ام اس شده و از مادرش (پریوش نظریه) جدا شده‌است. او در سایت کتابخوانی با ژاله (ماهور الوند) دختری که فهرست کتاب‌های مورد علاقه‌اش بسیار شبیه به آرمین است، آشنا و علاقه‌مند می‌شود. ژاله او را که مشکل مالی دارد، برای کار به شرکتی که خودش در آن‌جا به عنوان گرافیست کار می‌کند، معرفی می‌کند. آرمین در شرکت با بهمن (حسین یاری) رئیس شعبه، آناهیتا (لیلا حاتمی) نامزد بهمن، هاله (آزاده صمدی) منشی شرکت، نادر (حمیدرضا آذرنگ) از اعضای هیئت مدیره شرکت مادر، و مروارید (ویشکا آسایش) همسر نادر و یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت مادر آشنا می‌شود. آرمین در این شرکت به عنوان مسئول امنیت شبکه استخدام می‌شود و این شروع ماجراهای زندگی تازه او است.

 فیلم سینمایی ‫نهنگ آبی - فیلم سینمایی خنده دار‬‎

رویا مقدمی بازدید : 551 دوشنبه 15 مهر 1398 زمان : 12:27 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 676
  • بازدید سال : 4,354
  • بازدید کلی : 94,777