loading...

دانستنی ها درباره فیلم و سریال

بیش از سه دهه است که نیکول کیدمن (Nicole Kidman) در سینما و تلویزیون فعالیت دارد. او تاکنون بیش از 300 بار نامزد دریافت جایزه و بیش از 100 بار برنده جایزه بوده است. نیکول کیدمن مانند دیگر انسان‌ه

بیش از سه دهه است که نیکول کیدمن (Nicole Kidman) در سینما و تلویزیون فعالیت دارد. او تاکنون بیش از 300 بار نامزد دریافت جایزه و بیش از 100 بار برنده جایزه بوده است. نیکول کیدمن مانند دیگر انسان‌ها زندگی پر‌فراز‌و‌نشیبی را پشت سر گذاشته که برای طرفدارانش الهام‌بخش به حساب می‌آید. می‌توان گفت اواخر دهه 90 تا اوایل سال 2003 میلادی (1382 شمسی) سال‌های اوج و درخشش این بازیگر بوده است. بازی او در فیلم‌هایی نظیر دیگران و ساعت‌ها باعث شهرت جهانی او شد. نیکول کیدمن یکی از پرافتخارترین زنان بازیگر هالیوود به شمار می‌رود. او به لحاظ تعداد جوایز برنده شده در فهرست 10 زن برتر هالیوود قرار گرفته است. در ادامه با بیوگرافی نیکول کیدمن و بهترین فیلم های این بازیگر موفق هالیوودی همراه ما باشید.

بیوگرافی نیکول کیدمن

بیوگرافی نیکول کیدمن

نیکول مری کیدمن (Nicole Mary Kidman) زاده 20 ژوئن 1967 مصادف با 30 خرداد 1346 در هونولولو هاوایی است. با اینکه او در ایالات متحده به دنیا آمده، ولی اصالتی استرالیایی دارد. علت سکونت موقت خانواده او در آمریکا اتمام درس پدر و مادرش بود. زمانی که نیکول کیدمن 4 سال داشت خانواده او به استرالیا بازگشتند. مادرش پرستار و پدر او زیست‌شیمی‌دان و روانشناس بالینی بود. او یک خواهر کوچکتر از خودش دارد که روزنامه‌نگار و گوینده اخبار است. نیکول کیدمن سال 1393 پدرش را به علت عارضه قلبی از دست داد. نیکول کیدمن از 16 سالگی با بازی در نقش‌های کوتاه در فیلم‌های استرالیایی کار خود را شروع کرد. ولی شروع کار حرفه‌ای او را باید اواسط و اواخر دهه 90 دانست؛ زیرا این دوران زمانی است که او رسماً وارد هالیوود شده و در طی کمتر از 10 سال مهم‌ترین و پرافتخارترین جوایز در طول عمرش را کسب کرده است. اتفاقاً در همین دوران بود که نیکول کیدمن و تام کروز، بازیگری که در آن سال‌ها سیر صعودی شهرت را طی می‌کرد، با یکدیگر ازدواج کردند. ازدواج آنها بعد از 11 سال به جدایی انجامید. 

همسر فعلی نیکول کیدمن کیث اربن خواننده و آهنگساز استرالیایی است. او و نیکول در سال‌های 2008 و 2010 صاحب دو دختر شدند. البته قبل از این نیز نیکول کیدمن و تام کروز دو فرزند، یک پسر و یک دختر را به فرزندخواندگی قبول کرده بودند. نیکول کیدمن طرفدار حزب دموکرات آمریکا است و برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی آن به کمپین‌های آن‌ها کمک مالی می‌کند.

معرفی بهترین فیلم های نیکول کیدمن

کوهستان سرد (Cold Mountain)

نیکول کیدمن کوهستان سرد- نیکول کیدمن مذهب

داستان فیلم در سال 1864 یکسال قبل از پایان جنگهای داخلی امریکا روی می دهد . اینمن (جود لاو) که یک سرباز ایالتهای جنوبی است پس از بهبود از یک جراحت مرگبار تصمیم می گیرد جبهه جنگ را رها کرده و عازم شهرش "کلدمانتین" شود تا با دوست دوران نوجوانی اش آدا (نیکول کیدمن) ازدواج کند . آنها 3 سال پیش برای آخرین بار یکدیگر را ملاقات کرده اند . اینمن عازم زادگاهش می شود اما در طول سفر مسائل و مشکلات زیادی برای او پیش می آید . از سوی دیگر آدا نیز سالهاست منتظر بازگشت اینمن است . او بکمک دختری به اسم روبی (رنی زولگر) به او مزرعه ای که پدرش برای او به ارث گذاشته رسیدگی می کند . زندگی نسبتاً آرام این دو دوست با از راه رسیدن تیگو که رهبر یک گروه محلی بوده و کارش کشتن فراریان جنگی است دگرگون می شود .این مرد خشن تصمیم دارد آدا و مزرعه او را تصاحب کند و بنابراین آدا بیش از هر زمان دیگر نیازمند حضور و کمک اینمن است

داستان فیلم نابودگر (Destroyer)

ظاهر بسیار متفاوت و باور نکردنی نیکول کیدمن در فیلم جدید Destroyer

فیلم نابودگر (Destroyer) یک کاراگاه پلیس به نام ارین بل است که در جوانی به عنوان مامور مخفی و نفوذی به یک باند تبهکار نفوذ کرده اما با کارش زندگی اش نابود گردیده است. از این اتفاق سال ها گذشته اما زخم و جراحت آن همچنان بر قلب ارین وجود دارد تا اینکه ارین تصمیم می گیرد دوباره وارد این گروه شود و از مسببان گذشته تلخش انتقام بگیرد و امنیت را برقرار سازد.  درباره فیلم نابودگر باید بگوییم فیلم نابودگر محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، جنایی می‌باشد و به کارگردانی Karyn Kusama در سال 2018 ساخته شده است. در فیلم نابودگر بازیگرانی چون Nicole Kidman، Sebastian Stan، Tatiana Maslany، Toby Kebbell، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لانه خرگوش (Rabbit Hole)

نیکول کیدمن لانه خرگوش

فیلم حفره خرگوش درباره زن و مردی است که بچه 4 ساله خود را در حادثه ای از دست می دهند و اکنون با مشکلات روحی ناشی از آن دست و پنجره نرم می کنند. در این میان زن (با بازی نیکول کیدمن) از وضعیت روانی وخیم تری برخوردار است. در فیلم “حفره خرگوش” ، “بکا” و “هاوی” نهایت تلاششان را برای بهتر کردن اوضاع انجام می دهند. “حفره خرگوش” داستان دو زوج را که چگونه هشت ماه بعد از آنکه فرزند چهار ساله شان بر اثر تصادف کشته می شود سعی می کنند با مشکلات ناشی از این موضوع کنار بیایند را با هوشیاری و مهرات هر چه تمام تر بیان میکند. این زن و شوهر اکنون با غم و اندوه از دست رفتن فرزندشان تنها هستند و زندگی و روابط جنسی شان نیز متوقف شده است. آنها مدتی را در بهت و شوک ناشی از این حادثه سپری کرده اند و اکنون در خانه ای زندگی می کنند که سراسر آن پر است از وسایل، اسباب بازی ها و خاطرات کودکی که دیگر در آنجا نیست و از میانشان رفته است. 

کلام آخر

نیکول کیدمن بازیگر موفق و سرشناس هالیوودی کارنامه موفقی دارد. ما در این نوشته سعی کردیم از بهترین فیلم های نیکول کیدمن نام ببریم. شما هم اط طرفداران این بازیگر استرالیایی هستید؟ مایل هستید در ادامه مطالب در روزهای آینده فیلم های بیشتری از او در این وبلاگ معرفی کنیم؟

رویا مقدمی بازدید : 184 سه شنبه 10 تیر 1399 زمان : 14:42 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 646
  • بازدید سال : 4,324
  • بازدید کلی : 94,747