loading...

دانستنی ها درباره فیلم و سریال

  اگر از طرفداران فیلم‌های ترسناک هستید و به دنبال فهرست بهترین فیلم های ترسناک جهان می‌گردید، راه را درست آمده‌اید. در این مطلب لیست  ترسناک ترین فیلم های جهان&n

 

بهترین فیلم های ترسناک جهان - ترسناک ترین فیلم های جهان

اگر از طرفداران فیلم‌های ترسناک هستید و به دنبال فهرست بهترین فیلم های ترسناک جهان می‌گردید، راه را درست آمده‌اید. در این مطلب لیست  ترسناک ترین فیلم های جهان  را برای شما آماده کرده‌ایم. 

 

نام برخی از بهترین فیلم های ترسناک جهان : 

 

  • بهترین فیلم های ترسناک جهان : مرده‌ شریر ۲ (Evil Dead 2)

بهترین فیلم های ترسناک جهان - ترسناک ترین فیلم های جهان - مرده شریر

برخلاف نسخه اول این فیلم، «مرده‌ی شریر ۲» بیشتر بازسازی فیلم قبلی است و نتیجه یا ادامه‌ی داستان قبلی نیست. فیلم اصلی یعنی «مرده‌ شریر ۱» محصول ۱۹۸۱، درمورد تعدادی آدم بی‌گناه است که به کلبه‌‌ای جنگلی می‌روند، کتاب یک مرده را پیدا می‌کنند و بقیه‌ی ماجرا اتفاق می‌افتد، ولی در قسمت جدید، صحنه‌ها بسیار جذاب‌تر و حرفه‌ای‌تر ساخته شده‌اند و نسبت به فیلم اول، باورپذیرتر‌ند و یکی از ترسناک ترین فیلم های جهان بشمار می آید.

این فیلم یک از بی‌رحمانه‌ترین، بدترین و بی‌وقفه‌ترین کابوسی است که می‌توانید ببینید. این فیلم فرصتی برای پرداختن بیشتر به جنبه‌های موهوم و دلهره‌آور داستان اول را فراهم کرده است. صحنه‌های فیلم با خلاقیتی هنرمندانه و با بهره‌گیری از استاپ‌موشن و اسلوموشن، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را از تماشای فیلمی ترسناک رقم می‌زنند.


  • بهترین فیلم های ترسناک جهان : قبرستان حیوانات خانگی ( Pet Sematary ) 

بهترین فیلم های ترسناک جهان - ترسناک ترین فیلم های جهان - قبرستانم حیوانات خانگی

«قبرستان حیوانات خانگی» (Pet Sematary) که یکی از بهترین فیلم های ترسناک جهان با مایه‌های فراطبیعی است براساس رمانی به همین نام نوشته استیون کینگ ساخته شده است.

با توجه به استفاده از کلمه «Sematary» به جای «cemetery» در این فیلم سینمایی که تعمدا به کار رفته برگردان فارسی نام فیلم با دقت بیشتر می‌تواند «غبرستان حیوانات خانگی» باشد.

این فیلم سینمایی ماجرای خانواده‌ای را دنبال می‌‎کند که یک قبرستان اسرارآمیز را در جنگل پشت خانه‌شان پیدا می‌کنند. «غبرستان حیوانات خانگی» پیش از این در سال ۱۹۸۹ نیز برای ساخت یک فیلم ترسناک دیگر مورد اقتباس قرار گرفته بود و فیلم جدید دومین اقتباس سینمایی از رمان استیون کینگ است.

 


  • بهترین فیلم های ترسناک جهان : مگس (The Fly)

بهترین فیلم های ترسناک جهان - ترسناک ترین فیلم های جهان - مگس

فیلم «مگس» محصول سال ۱۹۸۶، موفقیت چشمگیری را برای «دیوید کراننبرگ» و «جف گلدبلوم» به ارمغان آورد. این فیلم نقطه‌ی اوجی در کارنامه‌ی وحشت بیولوژیک و فلسفی کارگردان است. دانشمندی به نام «ست روندل» برای توسعه‌ی فناوری دورنوردی، خارج از ساختمان اصلی محل کارش کار می‌کند. وی، توجه خبرنگاری به نام «گرینا دیویس» را جلب می‌کند. وقتی به انتهای پروژه‌اش نزدیک می‌شود و شهرت او قریب‌الوقوع به نظر می‌رسد، مگسی همراه او وارد این وسیله‌ی دورنورد یا تله‌پورت می‌شود و با دی‌ان‌ای او پیوند می‌خورد و سرنوشت همه‌ی علاقه‌مندان به این فناوری جدید را برای همیشه تغییر می‌دهد.


  • بهترین فیلم های ترسناک جهان : داستان های ارواح (Ghost Stories)

بهترین فیلم های ترسناک جهان - ترسناک ترین فیلم های جهان - داستان های ارواح

این فیلم بریتانیایی محصول سال ۲۰۱۷ است و «اندی نایمن» علاوه‌بر کارگردانی، در آن نقش‌آفرینی هم کرده است. داستان فیلم، درباره‌ی فردی است که برای حل معماهایی سفر می‌کند. تسخیرشده‌ها و قربانیان، درونمایه‌ی این فیلم هستند و وحشتی ناب و متفاوت را در جریان فیلم، به تصویر می‌کشند.

این فیلم یکی از ترسناکترین فیلم های جهان است که مثل سایر فیلم‌هایی با موضوع ارواح و انسان‌ها و خانه‌های تسخیرشده، فضایی سرد و مغموم و مخوف دارد. کارگردانی هوشمندانه و فضاسازی بی‌نظیر یکی‌دیگر از عواملی است که بر جذابیت آن افزوده است و نقش‌آفرینی خیره‌کننده‌ی بازیگران، به‌خوبی حس تعلیق، وحشت، دلهره و کنجکاوی و هیجان را به‌طور هم‌زمان در بیننده برمی‌انگیزد.

 


 

  • بهترین فیلم های ترسناک جهان : جادوگر ( The Withch )

بهترین فیلم های ترسناک جهان - ترسناک ترین فیلم های جهان - جادوگر

داستان فیلم «جادوگر» (The Witch) در نیو انگلند و زمانی که هنوز محاکمه و سوزاندن جادوگران آغاز نشده بود می‌گذرد. فیلم داستان یک مرد همراه با خانواده اش را روایت می‌کند که به جرم کفر از یک اجتماع مذهبی در قرن هفدهم میلادی رانده می‌شود. آن‌ها برای خود خانه و مزرعه‌ای به دور از دیگران می‌سازند، اما خیلی زود مشخص می‌شود که جادوگری در جنگل زندگی آن‌ها را تهدید می‌کند و بچه تازه به دنیا آمده آن‌ها را برای مقاصد شیطانی خود دزدیده است.


  • بهترین فیلم های ترسناک جهان : ویجا: خاستگاه شیطان

بهترین فیلم های ترسناک جهان - ترسناک ترین فیلم های جهان - خاستگاه شیطان

 

فیلم «ویجا: خاستگاه شیطان» (Ouija: Origin of Evil) دنباله‌ی فیلمی ترسناک به نام «ویجا» بود که از قسمت اول خود عملکرد بسیار بهتری داشت. این فیلم از شیوه‌های مدرن بیشتری برای ترساندن تماشاگر استفاده می‌کند، اما با همین شرایط بیننده را تا مرز فرار خواهد ترساند. فیلم داستان زنی همراه با دو فرزندش را روایت می‌کند که پس از مرگ مرد خانواده و به دلیل یک اشتباه گرفتار روحی می‌شوند که دختر کوچک خانواده را تسخیر کرده است.

 


 

  • بهترین فیلم های ترسناک جهان : ارواح آلوده ( ۲۸ Days Later)

ترسناکترین فیلم های جهان - ارواح آلوده

در حالی که سال ۱۹۸۵ فیلم Return of the Living Dead اولین فیلم زامبی‌ها به روی پرده رفت، فیلم ۲۸ Days Later ایده‌ی ارواح آلوده به دنبال شکار را گسترش داد. افراد آلوده در این فیلم زامبی‌های معمولی نیستند، بلکه مردگان زنده هستند! این فیلم فانتزی دنی بیلون راهنمایی برای بازگشت دوباره‌ی مدیا و فیلم‌های زامبی است. در سال ۲۰۰۳ سری کمیک Walking Dead شروع شد و در سال ۲۰۰۴ Dawn of the Dead ساخته‌ی زاک اشنایدر به صحنه آمد. طرفداران این ژانر رستاخیزی مدیون این فیلم دنی بویل هستند.

 

 

 

 

 

رویا مقدمی بازدید : 1422 پنجشنبه 09 آبان 1398 زمان : 9:38 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 761
  • بازدید سال : 3,511
  • بازدید کلی : 93,934