loading...

دانستنی ها درباره فیلم و سریال

انیمیشن A Whisker Away یک فیلم انیمیشنی محصول 2020 است که در 3 استودیو انمیشن ژاپنی Studio Colorido - Toho Animation - Twin Engine ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی جونیچی ساتو و توموتاکا شیبایما

انیمیشن A Whisker Away یک فیلم انیمیشنی محصول 2020 است که در 3 استودیو انمیشن ژاپنی Studio Colorido - Toho Animation - Twin Engine ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی جونیچی ساتو و توموتاکا شیبایما در 18 ژوئن 2020 در نتفلیکس به زبان ژاپنی اکران شد.

دوبله انگلیسی این انیمیشن که در ابتدا قرار بود با اکران ژاپنی این فیلم به نمایش درآید، تا ۲۸ ژوئن ۲۰۲۰ به تعویق افتاد و به طور رسمی در نتفلیکس منتشر شد.

خلاصه داستان A Whisker Away 2020

میو، با نام مستعار Muge، یک جوان/ نوجوان عجیب و غریب و با روحیه است که سعی می کند با وجود مشکلاتی که با آن مواجه است، لبخند بر لبانش بماند. برای مثال، مادرش او را رها کرد، احتمالاً زمانی که پدر و مادرش از هم جدا شدند. با این حال، با ازدواج مجدد پدرش، اکنون او می خواهد خود را نشان دهد. اما، در حالی که آن تاریکی در پس زمینه خودنمایی می کند، تمرکز اصلی Miyo بر روی Hinode است.

او کیست؟ خوب، دوستش که برای نزدیک شدن به او، با یک روح گربه معامله کرد تا بتواند گربه شود. بنابراین او به هینود نزدیک می‌شود و مجبور نمی‌شود با او برخورد کند، زیرا نمی‌خواهد یا نمی‌تواند با میو که آشکارا محبت‌هایش را ابراز می‌کند، کنار بیاید.

اما، مسیر پیروزی بر هینود به عنوان یک انسان سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود، زیرا انجام این کار به عنوان یک گربه، به نام تارو، آسان‌تر می‌شود. بنابراین به نقطه ای می رسد که میو زندگی را مانند یک گربه در نظر می گیرد - تصمیمی که دائمی است و به معنای از دست دادن چیزهای زیادی برای جلب محبت یک پسر است.

نقد و بررسی

"A Whisker Away" تا حد زیادی پایه های خود را در مورد ساختن شخصیت ها و توسعه داستان خود پوشش می دهد. این به دوران کودکی میو می پردازد، زمانی که مادرش رفت، او و بهترین دوستش یوری چگونه با هم دوست شدند، و چرا با وجود شیطنت های میو با هم دوست می مانند، و حتی به میو اجازه می دهد تا از منظرهای مختلف دیده شود.

منظور من از آن این است که ما میو را به عنوان یک دوست، یک دختر، یک دوست دختر بالقوه و به عنوان یک شخص می بینیم. به روشی تقریباً استودیو گیبلی، بدون توجه به اینکه داستان میو چقدر با جلب محبت های یک پسر سروکار دارد، با یک زن جوان کاملاً جسمانی مواجه می شویم که باهوش، پیچیده و با روحیه بالا است.

اما، در این انیمیشن عاشقانه آنچه احتمالاً شما را در احساساتتان قرار می دهد، لحظاتی است که میو قادر به نگه داشتن آن لبخند نیست. زیرا اگر حافظه من درست باشد، برای لبخند زدن به ماهیچه های بیشتری نیاز است تا اخم کردن، و در حالی که ما آن عضلات را بیشتر تمرین می کنیم، به این معنا نیست که مردم از برهنه کردن دندان های خود خسته نمی شوند. به خصوص در مورد میو که لبخند می زند تا دیگران را خوشحال یا راحت کند. به همین دلیل است که می‌توانید امیدوار باشید که Hinode او را بپذیرد، حتی اگر فقط به عنوان یک دوست باشد.

چه در مورد کائورو، نامادری میو، پدرش یوجی، مادرش، میکی یا هینوده صحبت کنیم، همه زندگی و مشکلاتی خارج از میو دارند. حتی گربه کائورو، کیناکو، مشکلات خاص خود را دارد. ما این را برجسته می‌کنیم زیرا دنیای Miyo را فراتر از او گسترش می‌دهد و به شما اجازه می‌دهد تا آنقدر ذائقه داشته باشید که افراد فراتر از او را پیچیده ببینید.

مثال اصلی، زمانی که میو در مکانی به نام «جزیره گربه‌ها» است، با زنی آشنا می‌شود که فرزندانش را ترک کرده است و از طریق او متوجه می‌شویم که چرا میکی ممکن است آن را ترک کرده باشد. در کنار این مثال، دیدن زندگی خانوادگی هینود و اینکه چگونه مرگ پدرش او را با مسئولیت های زیادی روبرو کرده است که دنبال کردن خواسته هایش و بیان خواسته هایش چالش برانگیز است. بنابراین، دیدن میو تا این حد باز در انظار عمومی، نوعی حسادت را برمی انگیزد که هم او را تحسین می کند و هم از او متنفر می شود. بنابراین تقریباً همه دارای لایه‌هایی هستند، اگرچه باید اعتراف کنیم که به سختی چیزی در مورد یوری یاد می‌گیریم.

منبع: ویکی پدیا

رویا مقدمی بازدید : 117 پنجشنبه 11 فروردین 1401 زمان : 9:56 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 672
  • بازدید سال : 4,350
  • بازدید کلی : 94,773