loading...

دانستنی ها درباره فیلم و سریال

هرچند، هنوز خبر ساخت این مجموعه اعلام‌نشده بود که اطلاعاتی تأمل برانگیز درباره فصل دوم منتشر شد. یکی از این اخبار، حذف خانواده دوست داشتنی شرافت از داستان فصل دوم است. بله درست خواندید، یکی از بر

هرچند، هنوز خبر ساخت این مجموعه اعلام‌نشده بود که اطلاعاتی تأمل برانگیز درباره فصل دوم منتشر شد. یکی از این اخبار، حذف خانواده دوست داشتنی شرافت از داستان فصل دوم است. بله درست خواندید، یکی از برگ برنده‌های فصل اول «هوشنگ شرافت» که بخش اعظمی از کمدی مجموعه را به دوش می‌کشید از فصل دوم حذف‌شده است.

شخصیت هوشنگ در قسمت پایانی سریال در انتها به «هیولا» تبدیل می‌شود و بنابراین راه را برای ادامه داستان او و پردازش شخصیت تازه شکل‌گرفته او می‌توانست جذابیت بیشتری به فصل جدید ببخشد. بااین‌حال، فصل جدید با بازیگران و شخصیت‌های جدید هیولا را ادامه می‌دهد و قصه مستقلی را دنبال می‌کند. همین تصمیم مدیری ریسک بزرگی برای او به‌حساب می‌آید.

بازیگران فصل دوم هیولا

دانلود فصل دوم سریال هیولا

حال مهران مدیری با چالشی جدید روبه‌رو می‌شود. سریال‌های چند فصلی و دنباله‌دار معمولاً فرمول خاصی را دنبال می‌کنند که شامل تعداد خاص بازیگر و شخصیت ثابت است که در طی فصول به آنها پرداخته می‌شود. حتی خود مدیری در سریال‌های دنباله‌داری که در گذشته ساخته است مانند «مرد هزارچهره» و «مرد دو هزارچهره» داستان شخصیت مسعود شصتچی را برای بینندگان روایت می‌کرد.

علاوه بر این، مهران مدیری یک ریسک دیگر نیز کرده است. وی برای فصل دوم مجموعه هیولا به سراغ بازیگران جدید رفته که تاکنون با آنها تجربه همکاری نداشته است. از فصل اول سریال محمد بحرانی، سیما تیرانداز و نیما شعبان نژاد در فصل دوم حضور دارند. بازیگران جدیدی که به این سریال خواهند پیوست شامل بهنام تشکر، گلاره عباسی، اندیشه فولادوند و ویشکا آسایش می‌شود. اکثر بازیگران مذکور تجربه کار در آثار طنز را داشته‌اند و گفته می‌شود نقش شخصیت اصلی فصل دوم را اندیشه فولادوند بر عهده خواهد داشت که کمتر از سایرین در فیلم‌ها و سریال‌های کمدی او را دیده‌ایم.

استفاده از بازیگری مانند فولادوند در نقش اصلی که تجربه کمتری در این زمینه دارد ریسک بزرگی برای مهران مدیری به‌حساب می‌آید. البته نباید سابقه مهران مدیری در عرصه طنز و انتخاب بازیگران او را دست‌کم گرفت. او از توانایی خوبی در هدایت بازیگران حتی آن دسته که کمتر با ژانر طنز آشنایی دارند برخوردار است.


حذف شخصیت‌های اصلی از «هیولا ۲»


بنا بر اخباری که از گروه بازیگران سریال منتشر شده، شخصیت «هوشنگ شرافت» و خانواده او از قصه فصل دوم حذف شده‌اند و فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی و گوهر خیراندیش در فصل دوم «هیولا» حضور نخواهند داشت. یکی از برگ‌های برنده سریال در فصل اول، شخصیت اصلی قصه یعنی «هوشنگ شرافت» با بازی فرهاد اصلانی بود. بخش مهمی از بار کمدی سریال روی دوش این شخصیت بود و فرهاد اصلانی با بازی بسیار خوب خود در این نقش، «هوشنگ شرافت» را بامزه‌تر و جذاب‌تر کرده بود. در قسمت آخر نیز دیدیم که «هوشنگ» پس از آزادی از زندان تنبیه نشده بود و شرایط از او یک «هیولا» ساخته بود، بنابراین شخصیت او ظرفیت ادامه پیدا کردن در فصل دوم را داشت. اکنون که فصل دوم این سریال در غیاب فرهاد اصلانی، با شخصیت‌های جدید ادامه پیدا کرده است و قصه مستقلی را دنبال می‌کند، دیگر نمی‌توان «هیولا ۲» را ادامه فصل اول دانست و احتمالا تنها حال‌وهوای فصل اول را خواهد داشت، به همین دلیل ساخت این سریال برای مهران مدیری یک ریسک به حساب می‌آید.

اولین همکاری با گروه بازیگران متفاوت

مهران مدیری برای بازیگران فصل دوم «هیولا» هم دست به انتخاب‌های متفاوتی زده است. گفته شده قرار است بهنام تشکر، گلاره عباسی، اندیشه فولادوند و ویشکا آسایش در فصل دوم سریال بازی کنند و محمد بحرانی، سیما تیرانداز و نیما شعبان‌نژاد نیز از بازیگران فصل اول هستند که در فصل دو هم ایفای نقش می‌کنند. مهران مدیری قبلا در فصل نخست «هیولا» با این سه بازیگر همکاری کرده بود، اما تاکنون با چهار بازیگر دیگر سریال تجربه همکاری نداشته است. بیشتر بازیگران فصل دو تجربه حضور در آثار کمدی را داشته‌اند، اما گلاره عباسی و اندیشه فولادوند کمتر در آثار کمدی بازی کرده‌اند. گفته می‌شود نقش شخصیت اصلی «هیولا ۲» را اندیشه فولادوند برعهده دارد. استفاده از حضور بازیگری مانند او در نقش اصلی که به عنوان بازیگر کمدی شناخته نمی‌شود و تجربه زیادی در این زمینه ندارد دومین موضوعی است که تجربه «هیولا ۲» را به ریسک نزدیک می‌کند. البته سابقه مهران مدیری نشان می‎دهد او توانایی خوبی در هدایت بازیگران و انتخاب ترکیب گروه بازیگران دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

رویا مقدمی بازدید : 199 شنبه 06 دی 1399 زمان : 10:05 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 665
  • بازدید سال : 4,343
  • بازدید کلی : 94,766