loading...

دانستنی ها درباره فیلم و سریال

در این بخش بیوگرافی اکثر بازیگران سریال ستایش 3 را جمع آوری کرده ایم. مجموعه تلویزیونی ستایش در 3 فصل تهیه شده کـه تا بحال 2 فصل ازآن پخش و فصل سوم هم بزودی آماده پخش می شود.    خلا

بازیگران سریال ستایش 3 - بازیگر سریال ستایش - هنرپیشه های سریال ستایش‬‎

در این بخش بیوگرافی اکثر بازیگران سریال ستایش 3 را جمع آوری کرده ایم. مجموعه تلویزیونی ستایش در 3 فصل تهیه شده کـه تا بحال 2 فصل ازآن پخش و فصل سوم هم بزودی آماده پخش می شود. 

 

خلاصه ای از سریال ستایش :

  خلاصه داستان سریال ستایش 3 که در مورد زندگی محمد نادری پسر ستایش و حشمت فردوس است را در این بخش بیان کرده ایم. داستان سریال ستایش 3 درباره زندگی ستایش با هنرمندی منحصر به فرد نرگس محمدی است که با طی کردن روزهای سخت اما شیرین پس از مرگ شوهرش طاهر فردوس سرانجام به آرامش دست پیدا می کند و با پدر شوهرش آشتی می کنند.

داستان فصل سوم سریال ستایش 3 دقیقا روز بعد از پایان فصل دوم این مجموعه تلویزیونی است که حالا حشمت فردوس سرمایه دار بزرگ تهران، بی پول و فقیر شده است ولی با همراهی نوه اش محمد فردوس (نادری) مجددا زندگی خود و نوه های پسرش را می سازد و حشمت پی می برد که عروسش (ستایش نادری) یک زن خوب بوده و خودش را به خاطر اینکه سال ها به تعقیب و آزار وی پرداخته است سرزنش می کند.

کاراکتر ستایش نادری در فصل سوم این سریال را خود نرگس محمدی ایفا می کند و بنا به گفته این بازیگر زن سینما و تلویزیون، مشکلی که وجود دارد این است او در حال حاضر در یک سریال دیگر در حال بازی است و به سختی توانسته در سر فیلمبرداری مجموعه ستایش 3 حضور داشته باشد. در شرح داستان سریال ستایش 3 خواهید دید که حشمت فردوس با تجربه زیادی که در بازار داشته و با کمک محمد نوه اش، دو مرتبه زندگی خود و خانواده اش را از صفر می سازد و به اوج موفقیت می رسد.

 

 

 



بازیگران سریال ستایش را بشناسید:  

داریوش ارجمند

‫داریوش ارجمند - بازیگران سریال ستایش - هنرپیشه های سریال ستایش‬‎

داریوش محترم بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر در تاریخ ۵ مرداد ۱۳۲۳ در تهران متولد شد. وی در نقش مالک اشتر بازی ماندگاری از خود نشان داد. داریوش محترم بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر در تاریخ ۵ مرداد ۱۳۲۳ در تهران متولد شد.

  اصالت او بـه گفته خودش بـه شهر بیرجند در خراسان جنوبی بازمیگردد. وی تحصیلات دانشگاهی خودرا در دانشگاه فردوسی مشهد در رشته کارشناسی تاریخ و جامعه شناسی سپری نمود.

 دکتر علی شریعتی یکی از استادان او در آن برهه بود. وی سپس برای ادامه تحصیل عازم پاریس شد. او در پاریس مدرک کارشناسی ارشد تئاتر و سینما را از دانشگاه سوربن دریافت کرد. او در دوره کارشناسی از شاگردان علی شریعتی بوده‌ است. وی بـه همراه مهرداد تدین از مؤسسین سینمای آزاد مشهد در اواخر دهه ۱۳۴۰ اسـت.

  

علاوه بر بازیگری و کارگردانی در تئاتر مشهد بـه ساخت فیلمهای کوتاه ۸ میلیمتری هم میپردازد که مهم ترین آن ها فیلم هیس می باشد. وی در تلویزیون در سریال امام علی در نقش مالک اشتر بازی ماندگاری از خود نشان داد. وی با بازی در فیلم ناخدا خورشید ساخته ناصر تقوایی به سینما آمد ودر سال ۱۳۶۵ با دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جای خودرا بعنوان یک بازیگر خوب و قابل قبول تثبیت کرد.

 


 

 نرگس محمدی 

بازیگران سریال ستایش - هنرپیشه های سریال ستایش - نرگس محمدی

  

نرگس محمدی در نهم فروردین‌ماه بدنیا آمد هم زمان با تحصیل در رشته پرستاری دانشگاه در کلاس‌هاي بازیگری «کارنامه» هم شرکت میکرد و از آنجا بود کـه برای بازی در فیلم «مرگ یک پینوکیو» معرفی شد، نرگس محمدی پس از بازی دراین فیلم حدود یکسال در تئاتر بـه فعالیت خود ادامه داد که در همین مدت موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره «ماه» حوزه هنری دریافت کند.

نرگس محمدی پس از تجربه‌اي کـه در تئاتر کسب کرد بـه سینما بازگشت و در فیلم‌هایي چون ریسمان باز، آناهیتا، سوپراستار و اخراجی‌هاي ۲ بازی کرد. نرگس محمدی ابتدا بـه تئاتر مشغول شد. اولین حضور سینمایی وی در فیلم ریسمان باز بود. وی با بازی در فیلم آناهیتا نشان داد کـه استعداد خوبی دراین زمینه دارد و پخش مجموعهٔ تلویزیونیستایش نیز زمینه شهرت او را فراهم کرد. سه فرزند هستند و نرگس محمدی فرزند اول خانواده است. 

 


 مهدی سلوکی

بازیگران سریال ستایش - هنرپیشه های سریال ستایش - مهدی سلوکی

مهدی سلوکی متولد 14 خرداد 1361 در اصفهان، بازیگر است. فارغ التحصیل دیپلم رشته گرافیک از هنرستان مالک اشتر تهران می باشد، هنر را از خطاطی و نقاشی شروع کرد و حالا بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.  

پدرش سرهنگ نیروی هوایی و اصالتا تهرانی و مادرش اهل اراک است. تنها یک برادر بزرگ تر از خود بنام محمد دارد که از مجریان باسابقه تلویزیون است، او دیپلم خود را در سال 1379 وقتی 19 ساله بود دریافت کرد. مهدی سلوکی آذر 1393 وقتی 32 ساله بود ازدواج کرده و متاهل می باشد


فرهاد جم

فرهاد جم - بازیگران سریال ستایش - هنرپیشه های سریال ستایش

فرهاد جم متولد 1345 در تهران، بازیگر و مجری است.  فارغ التحصیل لیسانس تئاتر از دانشکده هنر وزارت ارشاد اسلامی می باشد، از جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی بوده و حالا در کنار بازیگری و اجرا نویسنده رمان است. 

در یک خانواده با 4 فرزند بدنیا آمده ام کردم. اصالتا زنجانیم اما متولد و بزرگ شده تهران هستم، دو برادر و دو خواهریم و هیچ کدام بجز من در زمینه هنری فعالیتی ندارند ولی از علاقمندان حرفه ای دیدن فیلم و سریال هستند

فرهاد جم در سال 1371 با ژینوس تقی زاده که مدتی طراح صحنه نیز بود ازدواج کرد، ثمره این زندگی یک فرزند پسر بنام عرشیا بود که در حال حاضر خارج از ایران زندگی می کند

 

با انتشار عکس های از مراسم امضای کتاب آقای جم در سال 96 مشخص شد او برای دومین بار ازدواج کرده و حالا صاحب یک دختر نیز می باشد.

 



فریبا نادری

فریبا نادری - بازیگران سریال ستایش - هنرپیشه های سریال ستایش

فریبا نادری، زاده ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر ایرانی و همسر سابق مسعود رسام است. فریبا نادری که در اوج جوانی با مسعود رسام ازدواج کرد، پس از مرگ همسرش در سال ۱۳۸۸ در مصاحبه‌ای اعلام کرد هرگز با بازیگران تلویزیون یا سینما ازدواج نخواهد کرد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ نادری در مورد همسر سابقش می‌گوید: "در کنار مسعود رسام زندگی عاشقانه‌ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی، هیچ وقت در زندگی با او خللی حس نکردم. حتی کوچکترین سخنان او برای من آموزنده بود و این بهترین خاطره‌ام از اوست که هنوز هم حرف‌های پرمحتوایش در خاطرم هست."

 


آتش تقی پور

Image result for ‫آرش تقی پور ستایش‬‎

آتش تقی‌پور (زاده ۱۵ فروردین ۱۳۲۴، خوی) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. او دیپلم ادبی را در ارومیه گرفت و در سال ۱۳۴۵ وارد دانشکدهٔ هنرهای دراماتیک شد. در سال ۱۳۴۹ در رشتهٔ بازیگری و کارگردانی فارغ‌التحصیل شد و به عنوان بازیگر با کارگاه نمایش در چندین اجرا همکاری کرد. اولین کار حرفه‌ای او بازی در نمایش حکومت زمانخان به کارگردانی رکن الدین خسروی بود که در سال ۱۳۴۶–۱۳۴۵ در تالار سنگلج به اجرا درآمد.


مهتاج نجومی

مهتاج نجومی‬‎ - بازیگران سریال ستایش - هنرپیشه های سریال ستایش
مهتاج نجومی متولد ۱۳۲۸ در تهران است. وی که سابقه طولانی در عرصه نقش آفرینی در حوزه های مختلف دارد را در سالهای اخیر به عنوان بازیگر پرکار در تلویزیون می شناسیم که اغلب نقش مادری مهربان که با تدبیر خاصش امور را به سرانجام مطلوب می رساند بر عهده دارد. این بازیگر معمولا تمایل به گفت و گو ندارد اما در خصوص کم کاری این روزهایش در تلویزیون به ما گفت: کم کاری من در تلویزیون به این بر می گردد که روند تولید فیلم یا سریال در تلویزیون کاهش پیدا کرده والا از کار کناره نمی گیرم و دلم می خواهد همواره کار کنم.

اکرم محمدی

Image result for ‫اکرم محمدی‬‎

 

اکرم محمدی (زادهٔ ۶ مرداد ۱۳۳۷ ، تهران)، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی. اکرم محمدی دارای مدرک تحصیلی دیپلم است و کلاس‌های آزاد بازیگری را گذرانده است. فعالیتش را از سال ۱۳۶۴ با نمایش خسیس آغاز کرد. از جمله افتخارات اکرم محمدی می‌توان به نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن در هشتمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم مادر اشاره کرد.


شهروز ابراهیمی

‫شهروز ابراهیمی - بازیگران سریال ستایش - هنرپیشه های سریال ستایش ‬‎

شهروز ابراهیمی متولد اردیبهشت ماه ۱۳۵۶ و دانشجوی انصرافی رشته تئاتر هست، شهروز ابراهیمی از دوران نوجوانی هنگامی که در مقطع راهنمایی تحصیل می کرده به بازیگری علاقه مند شده و نخستین فیلم خود را با نام «آخر بازی» ساخته «همایون اسعدیان» در سال ۷۸ بازی کرده است و به فعالیتش ادامه داد.

شهروز ابراهیمی که حرفه اصلی اش بازیگری است، یک دوره آموزش بازیگری را در هنرستان صدا و سیما گذراند و تاکنون در سریال هایی نظیر اولین شب آرامش ، کارآگاهان، مرگ تدریجی یک رویا ، سال های مشروطه ، عملیات ۱۲۵، روزهای زیبا، لطفا دور نزنیم ، بی گناهان ، خانه بی پرنده ، کلاه پهلوی و فیلم های تیک ، شبهای تهران و آخر بازی ،بازی کرده است.


مهدی میامی

Image result for ‫مهدی میامی‬‎

مهدی میامی (زاده ۱۳۳۲ - تهران) بازیگر ایرانی است. مهدی میامی از نوجوانی در تئاتر فعالیت داشته و یکی از مؤسّسین گروه تئاتر کوچ می‌باشد. وی علاوه بر بازیگری، دستیار کارگردان چند فیلم سینمایی و بازیگر نمایش مجلس شبیه در ذکر مصایب استاد نوید ماکان و همسرش مهندس رخشید فرزین بهرام بیضایی نیز بوده‌است.

 


 

کمند امیرسلیمانی

 کمند امیر سلیمانی‬‎ - بازیگران سریال ستایش - هنرپیشه های سریال ستایش

   

کمند امیرسلیمانی متولد 16 خرداد 1352 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد در سال 76 است، یک خانواده هنرمند و مشهور دارد، یکبار ازدواج کرده و مدتی در امارات زندگی می کرد. 

 


سخن آخر : در این نوشته با اکثر هنرپیشه های سریال ستایش که در این مجموعه نقش ایفا کردند و این مجموعه را دوست داشتنی کردند آشنا شدید. امیداریم از این مقاله لذت برده باشید. 

 

خوشحال می شویم نظر شما را راجع به بازیگران سریال ستایش و نقش افرینی هر کدام بدانیم؟ به نرنظر شما کدام بازیگر سریال ستایش بهتر بازی کرده است؟ 


 

برچسب ها سریال ستایش ,
رویا مقدمی بازدید : 509 پنجشنبه 18 مهر 1398 زمان : 15:34 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 655
  • بازدید سال : 4,333
  • بازدید کلی : 94,756