loading...

دانستنی ها درباره فیلم و سریال

در سال جاری، شاهد عرضه انبوهی از آثار سینمایی متنوع در شبکه‌های اینترنتی و خانگی جهان بوده‌ایم؛ این آثار ارزشمند که هر کدام به شکلی متفاوت و در ژانرهای مختلفی مخاطبان خود را سرگرم می‌کر

در سال جاری، شاهد عرضه انبوهی از آثار سینمایی متنوع در شبکه‌های اینترنتی و خانگی جهان بوده‌ایم؛ این آثار ارزشمند که هر کدام به شکلی متفاوت و در ژانرهای مختلفی مخاطبان خود را سرگرم می‌کردند. در زیر ما لیست بهترین فیلم های 2020 را معرفی کرده ایم.


بهترین فیلم های 2020 که تاکنون اکران شده اند

با نگاهی به تریلر فیلم های 2020 به تنوع بالای محصولات سینمایی امسال پی خواهید برد. در این مطلب با شماری از بهترین فیلم های 2020 اکران شده آشنا خواهیم شد؛ آثاری پر سروصدا که نظر مخاطبان را به خود جلب کرده‌اند. در ادامه با معرفی بهترین فیلم های 2020 همراه ما باشید.

 
فیلم Sonic the Hedgehog

بهترین فیلم های 2020

پس از انتشار اولین تریلر فیلم Sonic the Hedgehog همه طرفداران «سونیک» نسبت به ظاهر این شخصیت در فیلم اعتراض کردند. همین موضوع باعث شد تا سازنده‌ها ظاهر سونیک را تغییر دهند و اکران فیلم را به تعویق بیندازند. فوریه ۲۰۲۰ فرا رسید و حالا می‌توانیم ببینیم سونیک در سینماها چه کار می‌کند.


فیلم Bloodshot

بهترین فیلم های 2020 دوبلهوین دیزل پس از حضور در فیلم‌های Guardians of the Galaxy حالا قصد دارد به شکل متفاوتی به دنیای ابرقهرمانی بازگردد. بازیگر فیلم‌های «سریع و خشمگین»، این بار در فیلم Bloodshot، که بر اساس یکی از ابرقهرمانان کمپانی Valiant Comics به همین نام ساخته شده است، حضور دارد. این ابرقهرمان که حاصل زنده شدن مجدد ری گریسون است تبدیل به یک ماشین آدم کشی شده است.


فیلم Dolittle
لیست بهترین فیلم های 2020
شخصیت «دکتر دولیتل» یک پزشک حیوانات است که توانایی سخت گفتن با آنها را دارد. این شخصیت اولین بار توسط نویسنده‌ای به نام هیو لافتینگ در کتاب سفرهای دکتر دولیتل خلق شد. حالا قرار است رابرت داونی جونیور در فیلمی به نام Dolittle در نقش این شخصیت ظاهر شود تا به کمک حیواناتش ماموریتی مهم را به انجام برساند.


فیلم Birds of Prey

بهترین فیلم های 2020 خارجی

آخرین باری که مارگو رابی را در نقش «هارلی کویین» دیدیم در فیلم Suicide Squad بود. اکنون منتظریم تا این شخصیت را در فیلم Birds of Prey ببینم. Birds of Prey یا «پرندگان شکاری» نام یک گروه در کمیک‌های DC است که شخصیت‌های آن همگی مونث هستند. در این فیلم پس از جدایی از جوکر، هارلی کویین به ابرقهرمانان بلک کاناری، هانترس و رنی مونتایا می‌پیوندد تا دختر جوانی را از شر یک ارباب جنایت‌کار نجات دهد.


فیلم Bad Boys for Life


بهترین فیلم های 2020 خارجی اکشنهفده سال پس از اکران قسمت دوم مجموعه Bad Boys بالاخره طرفداران این سری می‌توانند شاهد سومین شماره آن با نام Bad Boys for Life باشند. ویل اسمیت و مارتین لارنس هر دو در این قسمت هم حضور دارند. این کارآگاهان میامی باید با یک مادر و پسر که در زمینه مواد مخدر تشکیلاتی دارند و باعث خرابکاری‌هایی در شهرشان شده‌اند، مقابله کنند و از یک شاهد قتل نیز محافظت کنند.


فیلم The Gentlemen

دانلود بهترین فیلم های 2020 اکشنگای ریچی به عنوان کارگردان در سال‌های اخیر زیاد از این شاخه به آن شاخه پریده است (نمونه‌اش هم Aladdin و King Arthur: Legend of the Sword). اما این کارگردان با The Gentlemen به ژانری که در آن تبحر دارد یعنی جنایی بازگشته است. این فیلم داستان زندگی میکی پیرسون را نمایش می‌دهد. او که مهاجری آمریکایی است در بریتانیا هدایت تشکیلات قوی و بزرگی به عهده دارد و یکی از خلافکاران بزرگ بریتانیا محسوب می‌شود. میکی پیرسون قصد دارد امپراتوری بسیار سودآور ماریجوانای خود را در لندن بفروشد و به همین دلیل از جانب افرادی که چشم به امپراطوری او دارند با طرح‌ها، توطئه‌ها، باج‌خواهی‌ها و خیانت‌هایی مواجه می‌شود.


فیلم Underwater 2020

بهترین فیلم های 2020 و 2019شاید بتوان گفت مهمترین نکته در مورد فیلم Underwater 2020، بازی کریستن استوارت در آن است. طی این داستان محققان اقیانوسی که برای یک شرکت حفاری در اعماق دریا کار می‌کنند پس از وقوع یک زلزله مرموز تلاش می‌کنند نجات یابند. ویلیام اوبنک سعی کرده است داستان متفاوت این فیلم ترسناک 2020 را در عمق اقیانوس پرورش دهد؛ اما آیا در این کار موفق بوده است؟ پاسخ این سوال بر عهده تماشاگران آن است.


فیلم Greyhound
بهترین فیلم های 2020 اکران شده
تام هنکس با فیلم‌های جنگ جهانی دوم بیگانه نیست. او در فیلم Greyhound به ‌عنوان یک کاپیتان بی‌تجربه نیروی دریایی ایالات متحده فرماندهی یک کشتی جنگی به نام Greyhound را بر عهده دارد که در اقیانوس اطلس، توسط قایق‌های آلمانی تعقیب می‌شود. کارگردان این فیلم آرون اشنایدر است که در سال ۲۰۰۳ جایزه اسکار بهترین لایو اکشن کوتاه را برده بود. همچنین تام هنکس تهیه‌کننده این فیلم سینمایی 2020 است.


فیلم The Old Guard

بهترین فیلم های 2020 عاشقانهیکی از موفق‌ترین فیلم های اکشن ۲۰۲۰ را می‌توان این محصول نتفلیکس دانست. حضور بازیگران درجه یک و برجسته‌ای چون شارلیز ترون و ماتیاس اسخورناتس در کنار تازه‌واردانی چون کیکی لین، از نقاط قوت برجسته این فیلم به شمار می‌رود. این عنوان را می‌توان نگاهی تازه به ژانر ابرقهرمانی دانست که با تغییر فرمول تکراری و کلیشه‌ای این سبک، سعی در خلق تجربه‌ای جدید  برای مخاطبان داشته است. اگر به دنبال یک فیلم اکشن ۲۰۲۰ خوب و سرگرم‌کننده می‌گردید، The Old Guard انتخابی مناسب خواهد بود.


فیلم Extraction

دانلود بهترین فیلم های 2020 خارجی اکشن

کریس همسورث از محبوب‌ترین و پرکارترین بازیگران فیلم‌های هالیوودی بوده که با حضور در آثار مارول به عنوان شخصیت ثور، استعداد خود در ژانر اکشن را نشان داده است. فیلم Extraction را می‌توان در زمره برترین فیلم های 2020 اکشن دانست که تجربه‌ای سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. از جمله جذاب‌ترین ویژگی‌های این اثر، باید به سکانس‌های مبارزه خوش‌ِساخت و فیلمبرداری بسیار خوب اشاره کرد. جالب است بدانید که گلشیفته فراهانی، هنرپیشه مستعد کشورمان، حضوری کوتاه اما تاثیرگذار در فیلم Extraction دارد.

کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم تعدادی از بهترین فیلم های 2020 خارجی را معرفی کنیم. این فیلم ها می توانند اوقات فراغت لذت بخشی را برای شما در کنار خانواده رقم بزنند. شما به عنوان مخاطب کدام یک از این فیلم ها را تماشا کرده اید؟ نظر شما درباره آن ها چه بود؟ نظرات خود را با ما و سایر همراهان این وبلاگ در میان بگذارید.

رویا مقدمی بازدید : 188 شنبه 04 مرداد 1399 زمان : 15:15 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 58
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 173
  • بازدید ماه : 720
  • بازدید سال : 4,398
  • بازدید کلی : 94,821