loading...

دانستنی ها درباره فیلم و سریال

      معرفی بهترین سریال های کره ای عاشقانه تاریخ آرتدال – Arthdal Chronicles سریال تاریخ آرتدال یا سرگذشت آسادال در ژانر دراماتیک، عاشقانه و تاریخی قرار می‌گیرد و یکی

 

 

 

معرفی بهترین سریال های کره ای عاشقانه

تاریخ آرتدال – Arthdal Chronicles

سریال تاریخ آرتدال یا سرگذشت آسادال در ژانر دراماتیک، عاشقانه و تاریخی قرار می‌گیرد و یکی از سریال‌های متفاوت، با کیفیت، بروز و گران قیمت کره‌ای است که آخرین قسمت از آن ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس به نمایش درآمد و در کل نمرات خوبی از بینندگان و منتقدان دریافت کرد نمره ۸٫۱ از وب سایت IMDb و همچنین نمره‌ی ۸٫۷ از MyDramaList از جمله نمرات خوب برای این سریال بودند.

بازیگران کره‌ای محبوب و گران قیمتی در این سریال حضور دارند از بازیگران این سریال دیدنی میتوان به کیم جی-وون، کیم اوک-بین، یانگ دونگ-گان، سونگ جونگ-کی، تئو یو و… اشاره کرد، داستان در یک سرزمین افسانه‌ای به نام آرت و ساکنان شهر باستانی آرتدال و منطقه‌های اطراف آن است.

عشق بی پروا – Uncontrollably Fond

این سریال محصول سال ۲۰۱۶ و در ۲۰ قسمت پخش شده است، عشق بی پروا با وجود اینکه از سوی مخاطبان کره‌ای خیلی کم مورد استقبال قرار گرفت در دیگر کشورهای آسیایی یک موفقیت کامل بود، سریال عشق بی پروا هم زمان با کره از وب سایت پخش آنلاین Youku در کشور چین به نمایش درآمد و با تعداد نمایش باورنکردنی مجموعا ۴ میلیارد بازدید برای همه‌ی قسمت‌ها به پر بیننده ترین سریال کره‌ای در تاریخ این سایت تبدیل شد.

داستان درمورد شین جون یونگ (Kim Woo bin) و نو ایول (Bae Suzy) که در نوجوانی در یک مدرسه درس می‌خوانده‌اند اما دست روزگار آن‌ها را از یکدیگر جدا می‌‌کند، بعد از این جدایی شین جون یونگ متوجه می شود که خیلی به نو ایول علاقه داشته است، سریال در زمان حال (۲۰۱۶) اتفاق میفتد، زمانی که شین جون یونگ به محبوب ترین بازیگر کره تبدیل شده ولی نو ایول فقط یک مستند ساز ساده است که نمی‌تواند مخارج زندگی خود را به راحتی تامین کند..

3- مستر سانشاین – ۲۰۱۸ – Mr. Sunshine

در سال ۱۸۷۱ پسربچه‌ای از چوسان با کشتی به آمریکا می‌رود و بعد از ۳۰ سال به عنوان یک سرباز آمریکایی دوباره به کره بازمی‌گردد و عاشق دختری اشراف‌زاده که به صورت پنهانی عضو دسته شورشی ها است و در برابر حمله ارتش آمریکا و ژاپن مقاومت می‌کند.

سریالی زیبا که تحولات استعماری چوسان را در قالب داستانی عاشقانه و غم انگیز نشان می دهد.

 

زیبای درون – The Beauty Inside – ۲۰۱۸

این سریال داستان جالبی دارد. سئو دو جائه یک مرد خوش چهره، باهوش و تیز است. همچنین مدیر بخشی از یک شرکت هواپیمایی هم می باشد. شاید در ظاهر یک فرد معمولی به نظر برسد اما در باطن رازهایی برای پنهان کردن دارد. او نمی تواند چهره ها را به ذهن بسپارد. این شرایط ادراک ‌پریشی چهره‌ ای نام دارد. او برای یادآوری مردم از شخصیت و رفتارشان کمک میگیرد. هان سی کایه یک بازیگر زیباست که او هم رازی دارد. او بنا به دلیلی ماهی یک بار به صورت یک شخصیت دیگر بیدار می شود. بنابراین هر ماه به مدت یک هفته به ظاهر فرد دیگری زندگی می کند. او دو جائه را میبیند. مشخص می شود که چهره سی کیه تنها شخصی است که دو چهره او را به ذهن میسپارد. اما با تغییر ظاهری سه کیه آن دو چگونه می توانند در کنار هم باشند؟

عاشقان ماه – ۲۰۱۶ – Moon Lovers

اگر به موضوع سفر در زمان در کنار مضامین عاشقانه علاقه دارید، حتما این سریال را تماشا کنید. البته این سریال پایان تلخی دارد و احساسات شما را به شدت درگیر خواهد کرد. داستان این سریال درباره ی دختری به نام “هه سو” است که در زمان فعلی و در شهر سئول زندگی می کند، اما به طور ناگهانی به گذشته و زمان امپراطوری گوریو سفر می کند و در آنجا با اتفاقات و حوادثی دست و پنجه نرم می کند که تماشای آن دیدنی و جذاب است.

معرفی بهترین سریال های کره ای تاریخی

گو هه ریونگ مورخ

اگر شمات از ان دسته از افرادی هستید که سریال های کره ای را با ژانر تاریخی و در زمان های چوسان به یاد می اورید و این نوع سریال ها را می پسندید ما در این لیست که به معرفی بهترین سریال های کره ای پرداخته ایم شما را بی نصیب نخواهیم گذاشت و قطعا چند تا از بهترین سریال های تاریخی کره ای را نیز به شما معرفی خواهیم کرد سریال کره ای گو هه ریونگ مورخ نیز همچون فیلم های گذشته در قرن نوزدهم میلادی اتفاق می افتد جایی که شین سه کیونگ (Shin Se Kyung) که نقش گو هه ریونگ (Goo Hae Ryung) را بازی می کند سعی دارد تا به قصر آمده و در جهت رسیدن به آرزوهای خود یک مورخ سرشناس شود. گو هه ریونگ در بدو ورودش به قصر زمانی که می خواهد خود را در ازمون مطرح نماید مورد بی مهری قرار گرفته واین موضوع باعث می شود تا از سوی افراد دیگر برای حضور و موفقیت او مانع ایجاد شود. خب به نظرم معرفی سریال های 2019 دیگه کافیه و بهتره که از سریال های عالی کره ای که قبلا هم پخش شدند و از امتیاز و محبوبیت خاصی بین بینندگان برخوردار هستند رو به شما معرفی کنیم تا برای دوستانی که سریال های جدید رو دیده اند هم این لیست مفید واقع بشه چرا که بعضی از سریال های قدیمی کره ای واقعا عالی هستند حتی شاید اگر به مقایسه این سریال ها با سریال های 2019 بپردازیم از بعضی جهات سرتر هم باشند پس با همراه باشید تا برترین سریال های کره ای را هم که قبل از 2019 پخش شده اند را به شما معرفی کنیم

ملکه کی

همان طور که قبلا به این موشوع اشاره کردم در این لیست سعی شده تعدادی سریال تاریخی هم که زا بهترین های کره هستند رو به نمایش بگذاریم خب اگر قرار باشه چند سریال موفق تاریخی سینمای کره را معرفی کنیم قطعا یکی از ان ها سریال ملکه کی می باشد که این سریال شما را به زمان حکومت قوم مغول ها میبره در این زمان که علاوه بر قدرت گرفتن مغول ها کره هم قدرت خودش رو از دست میده و تقریبا به مستعمره ای برای مغول ها تبدیل میشه و در این بین تا قدرت گرفتن دوباره کره و همچنین ملکه کی فعل و انفعالاتی که باعث این مهم میشوند را به نمایش می کشد قطعا از بازی زیبای جی چانگ ووک در این سریال هم نمیشه گذشت او که شاهزاده قوم مغول است و تقریبا پس از مرگ پدرش هیچ قدرتی ندارد با کمک همسرش ملکه کی به قدرت واقعی خود پی میبرد و سعی میکند در اداره کشور حرف های خود را به کرسی بنشاند.

 

 

معرفی سریال کره ای قشنگ 

رویا مقدمی بازدید : 418 چهارشنبه 01 آبان 1398 زمان : 9:52 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 671
  • بازدید سال : 4,349
  • بازدید کلی : 94,772