loading...

دانستنی ها درباره فیلم و سریال

فیلم های عاشقانه خارجی همیشه طرفداران زیادی داشته و دارند و به همین جهت ما در این مطلب بهترین فیلم های عاشقانه پرطرفدار را به شما معرفی خواهیم کرد. در سینما سهم بزرگی از فیلم‌هایی که در ژانر&z

بهترین فیلم عاشقانه - بهترین فیلم های عاشقانه - بهترین فیلم های رمانتیک

فیلم های عاشقانه خارجی همیشه طرفداران زیادی داشته و دارند و به همین جهت ما در این مطلب بهترین فیلم های عاشقانه پرطرفدار را به شما معرفی خواهیم کرد.

در سینما سهم بزرگی از فیلم‌هایی که در ژانر‌های مختلف تولید می‌شود، به فیلم های عاشقانه یا رمانتیک تعلق دارد. ژانر عاشقانه به یکی از ابتدایی‌ترین و مهم‌ترین چیز‌هایی که در رابطه با انسان وجود دارد، یعنی عشق می‌پردازد؛ مفهومی که در هر برهه زمانی معنای خاصی دارد. برای بسیاری از بینندگان فیلم های عاشقانه بدون سانسور به روز بودن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

ممکن است هر کسی از فیلم های رمانتیک خوشش نیاید، اما اگر عشق و دلدادگی را ستایش می‌کنید یا اینکه هرازگاهی به‌دنبال این هستید که ساعتی از دنیای اطراف فاصله بگیرید دیدن فیلم های عاشقانه  انتخاب خوبی است. شاید برخی از این فیلم‌ها نظر منتقدان را جلب نکرده باشند، اما بی‌تردید هنگام تماشای‌شان اشک‌تان سرازیر یا دست‌کم چشمان‌تان تر می‌شود. در این مقاله شما را با بهترین فیلم های عاشقانه جهان آشنا خواهیم کرد.

معرفی بهترین فیلم های عاشقانه : 

  • بهترین فیلم های عاشقانه به نام روح ( Ghost )

بهترین فیلم عاشقانه - بهترین فیلم های عاشقانه - بهترین فیلم های رمانتیک - روح

روح یکی از بهترین فیلم های عاشقانه جهان، داستان مرد جوانی است که می‌میرد، ولی روحش در این دنیا باقی می‌ماند تا عشق زندگی‌اش را از خطری مهلک نجات دهد؛ در این راه فالگیری نگون‌بخت که از قضا توانایی ارتباط با ارواح را دارد، به او کمک می‌کند.

 

  • بهترین فیلم های عاشقانه : تایتانیک ( Titanic )

بهترین فیلم عاشقانه - بهترین فیلم های عاشقانه - بهترین فیلم های رمانتیک - تایتانیک

تایتانیک بدون شک یکی از بهترین فیلم های عاشقانه تاریخ سینماست. در سفر تایتانیک تجملاتی در گذر از اقیانوس اطلس، داستان دختر جوانی را از طبقه‌ی اشراف می‌بینید که عاشق هنرمندی مهربان اما فقیر می‌شود.شما هم حتما تحت تاثیر قرار خواهید گرفت: آسوده بخواب جک! آسوده بخواب تایتانیک! آسوده بخواب
عشق!
  • بهترین فیلم های عاشقانه : کازابلانکا (Casablanca)
 
بهترین فیلم عاشقانه - بهترین فیلم های عاشقانه - بهترین فیلم های رمانتیک - کازابلانکا

در دسامبر ۱۹۴۱، در کازابلانکا، آمریکاییِ نه‌چندان خوش‌بین، یعنی فردی به‌نام ریک بلین، با عشق قدیمی‌اش روبه‌رو می‌شود. فیلم داستان پیچیدگی‌های این رویارویی و رخدادهای در پی آن است. از نظر خیلی‌ها کازابلانکا بهترین فیلم رمانتیک تمام تاریخ سینما است.


  • بهترین فیلم های عاشقانه : دفترچه‌ خاطرات (The Notebook)

بهترین فیلم عاشقانه - بهترین فیلم های عاشقانه - بهترین فیلم های رمانتیک - دفترچه خاطرات

دفترچه خاطرات یکی از بهترین فیلم های عاشقانه دنیا، داستان جوانی فقیر اما پرشور است که عاشق دختری از خانواده‌ای ثروتمند می‌شود. این عشق به دختر حس رهایی می‌دهد. اما آنها خیلی زود به‌خاطر تفاوت طبقه‌ی اجتماعی‌شان از هم جدا می‌شوند.

این فیلم بی‌تردید بهترین اقتباس از کتاب‌های نیکلاس اسپارکس است، اما جان عزیز (Dear John)، پیاده‌روی به‌یادماندنی (A Walk To Remember )، سواری طولانی (The Longest Ride ) و خوش‌اقبال (The Lucky One) را هم باید تماشا کنید. پناهِ امن (Safe Haven) را هم فراموش نکنید. گزینه‌های (The Choice) و بهترینِ من (The Best Of Me) هم فوق‌العاده‌اند! اصلا شاید بد نباشد همه‌ی اقتباس‌ها از کتاب‌های نیکلاس اسپارکس را ببینید!


  • بهترین فیلم عاشقانه بنام عشق ( Love )

بهترین فیلم عاشقانه - بهترین فیلم های عاشقانه - بهترین فیلم های رمانتیک - عشق

«عشق» را باید یکی از پرافتخارترین و تحسین‌شده‌ترین آثار میشائل هانکه دانست که هم در جشنواره کن نخل طلا – مهم‌ترین جایزه جشنواره – را تصاحب کرد و هم توانست در مراسم اسکار جایزه بهترین فیلم‌ غیرانگلیسی‌زبان را به دست بیاورد.

«عشق» که با بازی ژان لویی ترنتینیان، امانوئل ریوا و ایزابل هوپر همراه بود بر زندگی یک زوج مسن تمرکز دارد که دو معلم موسیقی بازنشسته‌اند و حال در دوران پیری با تنهایی و مشکلات جسمی دست به گریبان‌اند از جمله این که نیمی از بدن زن (امانوئل ریوا) به دلیل سکته فلج شده است و مرد باید از او مراقبت کند.


  • بهترین فیلم عاشقانه به نام هر روز ( Every Day )

بهترین فیلم عاشقانه - بهترین فیلم های عاشقانه - بهترین فیلم های رمانتیک - هر روز

این فیلم عاشقانه براساس کتابی به همین اسم به نویسندگی دیوید لویتان ساخته شده است. فیلم در مورد دختر 16 ساله‎ای به اسم ریانون (با بازی رایس) است که عاشق روحی به اسم A می‎شود. البته این فیلم یک عاشقانه معمولی نیست چون این روح هر روز در یک بدن متفاوتی بیدار می‎شود.

ایده متفاوت فیلم هر روز در مقایسه با سایر فیلم‎های این فهرست باعث نمی‎شود جزو بهترین فیلم های عاشقانه 2018 لقب نگیرد. کافی است فیلم را ببینید تا متوجه شوید.

 

  • بهترین فیلم های عاشقانه به نام با عشق، سایمون – Love, Simon

بهترین فیلم عاشقانه - بهترین فیلم های عاشقانه - بهترین فیلم های رمانتیک - با عشق سایمون

این فیلم در مورد پسری به اسم سایمون (با بازی رابینسون) است که رابطه عاشقانه خود را از همه مخفی نگه داشته و می‎خواهد به روش خودش این موضوع را اعلام کند. ولی زمانی که ایمیل‎های مخفی (عاشقانه) او به دوستش دست افراد اشتباهی می‎افتد، دردسرهای سایمون شروع می‎شود.

 

  • بهترین فیلم های عاشقانه به نام خورشید نیمه‎شب – Midnight Sun

بهترین فیلم عاشقانه - بهترین فیلم های عاشقانه - بهترین فیلم های رمانتیک - خورشید نیمه شب

اگر فیلم همه ‎‎چیز، همه‎ چیز را دوست داشتید، باید فیلم خورشید نیمه‎شب را به فهرست بهترین فیلم های عاشقانه 2018 خود اضافه کنید. در این فیلم بلا تورن نقش یک زن جوان با حساسیت فوق‎العاده بالا نسبت به نور خورشید را بازی می‎کند که در نهایت با فردی آشنا می‎شود که همیشه از راه دور او را دوست داشته است. او سعی می‎کند مشکل خود را از این فرد مخفی کند ولی همانطور که می‎دانید، عشق همیشه به اینطور مسائل غلبه خواهد کرد.

 

  • بهترین فیلم های عاشقانه به نام  A star is born (ستاره‌ای متولد شده است)

بهترین فیلم عاشقانه - بهترین فیلم های عاشقانه - بهترین فیلم های رمانتیک - ستاره ای متولد شده است

یک فیلم آمریکایی موزیکال، رمانتیک و با کارگردانی و بازی ستاره معروف هالیوود، بردلی کوپر و همچنین هنرنمایی لیدی گاگا، سام الیوت و اندرو دایس کلی یکی از موفق‌ترین فیلم‌ها، یا شاید موفق‌ترین فیلم عاشقانه 2019 بود؛ پخش آهنگی از لیدی گاگا که تا کنون منتشر نشده بود باعث موفقیت بیشتر این فیلم شد. جکسون (بردلی کوپر) خواننده مشهوری است که از مشکل اعتیاد به الکل و مواد مخدر رنج می‌برد.
او در یک کافه با خواننده گمنامی به نام آلی (لیدی گاگا) آشنا می‌شود و او را تشویق می‌کند که به عنوان ترانه ساز و خواننده همراه با او همراهی کند. آلی ابتدا از این کار سرباز می‌زند، ولی به مرور تشویق می‌شود و در مدتی کوتاه به خواننده‌ای بسیار معروف بدل می‌شود. آلی و جکسون عاشق همدیگر می‌شود و در مراسمی بسیار ساده ازدواج می‌کنند، اما مشکل اعتیاد جکسون وارد مرحله تازه‌ای می‌شود…
 
  • بهترین فیلم های عاشقانه به نام کامیل ( Camille

بهترین فیلم عاشقانه - بهترین فیلم های عاشقانه - بهترین فیلم های رمانتیک - کامیل
شاید بتوان گفت که فیلم «کامیل» (Camille) سنگین ترین و تاثیرگذارترین فیلم عاشقانه 2019 این فهرست است. در فیلم «کامیل» شاهد فداکاری هایی هستیم که ممکن است در هر رابطه ای وجود نداشته باشد. چگونه می شود که کسی برای دست یافتن به کسی که خود را عاشق او می داند دست به هر کاری زده و از همه چیز خود می گذرد؟ چگونه می شود که برخی افراد عاشق در نهایت تصمیم می گیرند با معشوقشان نباشند زیرا این موضوع آینده آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد؟ عشق همیشه در مورد کسی که می خواهید داشته باشید نیست، عشق گاهی باعث می شود کسی را نخواهید.

این گونه داستانی- نبرد بین جایگاه های اجتماعی متفاوت و امتناع از بودن با شخصی هم تراز به خاطر پیوستن به شخصی با جایگاه اجتماعی پایین تر، بارها و بارها در سینما به تصویر کشیده شده است که بارزترین مورد آن را می توان در فیلم «تایتانیک» مشاهده کرد اما هیچ فیلمی به اندازه «کامیل» نتوانسته این موضوع را به زیبایی و تاثیرگذاری بی مثالی به نمایش بگذارد. تماشای این فیلم می تواند برایتان سخت باشد و حالتان را بد کند اما بدون شک باعث خواهد شد که احساس خوشبختی کنید زیرا مجبور نیستید مانند شخصیت های داستان از همه چیز خود بگذرید.
بهترین فیلم های رمانتیک شما چه فیلم هایی هستند؟ 
رویا مقدمی بازدید : 660 یکشنبه 19 آبان 1398 زمان : 8:19 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 652
  • بازدید سال : 4,330
  • بازدید کلی : 94,753